“Metrekarelerle değil, santimetrekarelerle çalışarak, insanlar için ince düşünülmüş yerler, yaşama alanları tasarlıyoruz” diyerek sektöre giriş yapan Nef, geldiği son nokta itibariyle birçok inşaat firması için iyi bir ilham olmaya devam ediyor.
Şen Timur Gümrükleme ve Dış Ticaret Limited Şirketi ismi altında 1992 yılında gümrük komisyonculuğu aracılık ve mümessillik hizmetleri yapmak için Türkiye’de kurulan şirket 12 Nisan 2007’de nevi değiştirmek suretiyle Timur Gayrimenkul Geliştirme Yapı ve Yatırım A.Ş. ünvanını alarak gayrimenkul sektöründeki macerasına giriş yapmıştı.
2009 yılında önemli bir karar alarak marka olma yolunda ilk ciddi adımı atan ve “Nef” adı ile yola çıkan Timur Gayrimenkul, Nef 04 Apartments Kemerburgaz projesinin lansmanını gerçekleştirerek Nef markası ile ilk projesine başlamıştı.
Nef’in İstanbul’daki ilk konut projesi olan Nef 04 Apartments Kemerburgaz’ı 2011 yılında teslim eden Timur Gayrimenkul, 2014 yılı itibariyle ciddi bir atılım içine girmişti.
2012 yılında toplam 127 milyon satış cirosuna sahip Nef;
2013 yılında 443 milyon,
2014 yılında 743 milyon,
2015 yılında 1.2 milyar,
2016 yılında ise 1.3 milyar Türk Lirası tutarında bir büyüklüğe ulaşmayı başardı.
Rakamlar boyutundaki başarısı ile dikkat çekmeyi başaran Nef, Capital 500’de gayrimenkul sektörünün en genç şirketi olarak yer aldı ve cirosunu en çok artıran şirketler arasında da 11. Sıraya yükseldi.
Peki bu büyüme nasıl oldu ?
Büyüme ve markanın başarı için ekonomistler birçok senaryo üretebilir. İstatistikler ve stratejiler ile bu büyüme rasyonel olarak açıklanabilir. Ancak rakamların ve stratejilerin bir anlam ifade edebilmesi için “nef” markasının yolculuğa kimlerle çıktığıdır…
Bu yolculuğun önemli ismi şüphesiz Erden Timur.
Onun sektörel bakış açısını ve işine olan aşkını görmezden gelirseniz büyük bir yanılgıya düşersiniz.
Rakamlar, istatistikler ve stratejiler oluştururken “ne yaparsan yap aşkla yap” diyebilen Erden Timur, konut sektöründeki gelecek vizyonunun en önemli aktörü olmayı genç yaşında başarmış birisi..
Emin olun, Nef’in marka yolculuğuna çıkmasındaki en kritik viraj “bakış açısı” değişikliğidir.
İnşaat sektörü her zaman yeni aktörler yetiştirir, ama kalıcı olmak herkese nasip olmaz!
İletişim: [email protected]
VADİKORU AYAZAĞA SATIŞA ÇIKTI! BİLGİ İÇİN TIKLAYINIZ... |